3+1 PÄIVILTÄ

Mun mielestä kauneudesta pitävien ihanien tyyppien lemppariostospäivät ovat kaksi kertaa vuodessa, kun Sokoksella on nämä ihanat 3+1 päivät, jolloin kosmetiikkaa ja ihonhoitotuotteita saa hieman halvemmalla kuin normaalisti. Mä oon kyllä yksi hiivatin tarjoushaukka aina, koska luen tarjouslehdet ja otan selvää aina tarjouksista ennen kuin menen ostoksille. Kuitenkin olen aina ihmetellyt, että miksi kaikki pitää ostaa kalliina, kun voi löytää upeita tuotteita myös paljon halvemmalla. Ainakin minä olen siis ymmärtänyt tarjouksien päälle ja ehkä toivottavasti tämä on joskus näkynyt lompakon pohjalla tai tilin saldossa. Tänä vuonna ostin oikeastaan ihonhoitoon liittyviä tuotteita pääasiassa.
 - Lumenen syväkosteuttava yövoide lähti ehdottomasti ilman pidempiä miettimisiä ostoskoriin. Mulla on yövoide ollut jo hetken aivan loppu ja olen yrittänyt pärjätä pienillä tipoilla, jotta se kestäisi vielä vähän aikaa. Purkin kyljessä luvataan näin: ''Kosteuttaa ihoasi tehokkaasti ja pitkäkesoitseti yön aikana. auttaa ihoasi pysymään pehmeänä ja hyvinvoivana huolehtimalla sen omasta suojasta''. Olen käyttänyt tätä nyt noin viikon ja kyllä tää ainakin jättää tosi pehmeäksi ihon ja kosteuttaa pitkään, vaikka kuivuukin nopeasti. Toivotaan, että tämä auttaisi pidemmällä aikavälillä oikeasti pintakuivaan ihoon.
- Lumenen kosteusvoide oli myös ostoslistalla heti kun tämän huomasin. Mun perusvoide on myös melko lopussa, joten tämä tulee myös kohta tarpeeseen. Aion käyttää tätä aamuisin kasvojen pesun jälkeen ja laittaa ennen meikkiä kosteuttamaan myös ihoa. Tämä purnukka lupaa näin: '' Hoitavaa camelina-öljyä sisältävä raikas, päivittäiseen käyttöön suunniteltu kosteusvoide auttaa pitämäään ihosi pehmeänä ja hyvinvoivana''. Jäädään siis innolla odottamaan käyttöä!
- Garnierin puhdistusliinat ovat myös kätevä tapa puhdistaa meikki ja iho, eteenkin jos ei jaksaisi pestä meikkejä. Liina käteen ja ei tarvitse vaivautua muutakuin pyyhimään kaikki kasvoilta. Mun mielestä nää on just käteviä laiskoille päiville. Eivät nää kyllä mun ripsivärejä meinaa poistaa, mutta muuten kyllä ihan asiansa ajavat. ''Poistaa jopa vedenkestävän meikin sekä epäpuhtaudet ilman hankaamista''.
 - Lactolinen puhdistusvaahto on kyllä mulle ihan uusi tuttavuus, josta en ole edes ennen kuullut. Tämän vain bongasin kaiken tavaran joukosta ihan muutamalla eurolla ja pikaisesti googlettelin tästä ja löysin muutaman ihan positiivisen kokemuksen. ''Hellästi hoitava puhdistusvaahto on tarkoitettu kasvojen päivittäiseen pesuun. Puhdistaa ihon hellävaraisesti ja tehokkaasti. Sisältää ihoa hoitavia öljyjä. Palauttaa ihon normaalin kosteustasapainon jättäen ihon pesun jälkeen pehmeäksi. Kehitetty erityisesti kuivalle ja herkälle iholle''. Ekat kokemukset ovat tosi hyviä ja jättää kyllä meikkien pesun jälkeen ihon heleäksi ja pehmeäksi.
- Garnierin shampoo on perushyvä shampoo. Ostin, koska shampoot vetävät myös aikalailla viimeisiä. En yleensä hirveästi katsele, että mitä shampoota mä päähäni laitan. Tämä kuitenkin lupaa elvyttää vuoden aikana syntyneet vauriot viikossa. Hehhheh, joo eipä taida sitä kuitenkaan ihan tehdä! Kannattaa oikeasti vähän skeptisesti suhtautua näihin lupauksiin, mikäs siinä jos nämä jollakin toimii. Lumenen 2in1 saippuakuorinnan ostin, koska mun jalat kutisee ja niistä hilseilee epäsäännöllisen säännöllisesti ihoa pois. Jos tämä vaikka auttaisi vähän ihoa kuoriutumaan. Tuoksu on ihanan valloittava appelsiiniininen, mutta itse kuorimisrakeita voisi olla enemmän omaan makuun. 

Mitäs teille tarttui mukaan Sokokselta, vai ovatko nämä päivät teidän mielestä ihan höpöhöpö -juttuja? :) 

6 kommenttia

  1. Kivoja sekä hyödyllisiä ostoksia :) Pitäisi itsekin ostaa lisää meikinpuhdistusliinoja!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin tuli ostettua oikeasti hyödyllisiä juttuja! Ei siis muutakuin kaupoille ;)

      Poista
  2. Haha, itse ostin juuri tuota samaista Garnierin shamppoota. Ainakin se Nordic Hair on ollut tosi hyvää, kun sitä joskus vuosia sitten käytin. Saa nähdä miten tämä sitten hiuksiin sopii. (:

    http://pamikyltsi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on ihan hyvä perusshampoo, ainakin mun mieleen! Toivottavasti sopii sinullekin :)

      Poista
  3. Mä mietin kanssa, että pitäiskö täydentää ihonhoitovarastoa ja kävin jo hypistelemässä kaikkea ihanaa. Mukaan ei kuitenkaa tarttunu yhtään mitään. Harvinaista! Jos jotain hankkisin, niin kyseessä vois olla just joku päivä- ja yövoide.

    http://diy-dib.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, ettei sitten löytynyt mitään kiinnostavaa! Ehkä päivä- ja yövoide kävelevät myöhemmin vastaan :-)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.