Testissä: Huulimaski

Tänään ollaan pitkästä aikaa testauspostauksen parissa, vitsit mä olen itse ainakin superinnoissani! Mä ostin Rodoksen matkalta muutamia juttuja, mitä voin sitten pitkin vuotta testailla. Tänään mä kokeilen Sephoran oman merkin huulimaskia, joka on saanut inspiraation aasialaisista kauneusrituaaleista. Tää toimii hyvinkin samalla tavalla kuin koko kangasnaamio kasvoilla. Hintaa tällä huulimaskilla oli 3€, enkä vielä ole ainakaan törmännyt Suomessa näihin. Vinkatkaa, jos jostain toki näitä löytyisi. 
Mitä tuote lupaa? Ruusuntuoksuinen huulimaski lupaa hoitaa huulia monipuolisesti. Tuote lupaa välittömästi kosteuttaa, pehmentää ja rauhoittaa huulia. Maskin vaikutusaika on 15 minuuttia. 

Miltä tuote tuntui? Paketista poisottaessa maski itsessään on hyvin hyvin limainen ja sisälsi suojakalvot, jotka pitää poistaa ennen käyttöä. Suurimman vaikeuden koin heti maskin asettamisessa, koska ilman peiliä se ei tuntunut olevan hyvin ja tasaisesti huulilla. Maski oli mun huulien kokoon nähden todella todella iso. Kun vihdoin sain aseteltua maskin hyvin huulille niin tunsin jonkun vaikutuksen alkavan saman tien, koska huulissa alkoi tuntumaan pientä kihelmöintiä ja ''turtuneisuutta''. 15 minuuttia meni ihan hujauksessa, eikä sen kummempia tuntemuksia tullut enää loppuaikana. Maski kyllä kuivui todella paljon ja ainetta oli todella niukasti enää alkuun nähden, joten sitä todellakin oli imeytynyt huuliin.

Suosittelenko? No mikä jottei. Ei tää ainakaan huonoa huulille tehnyt. Huulet tuntuvat kosteutetuilta ja tästä saisi varmasti extra-hyödyn, jos kuorisi ensin huulet, sitten tekisi maskin ja lopuksi laittaisi vielä hyvää huulirasvaa. Mä ainakin jätän ton toisen maskin talvemmalle, jotta voi pelastaa kamalan näköiset huulet. 
 Haluaisitteko te tutustua paremmin lisää aasialaiseen kosmetiikkaan?

10 kommenttia

  1. Tää vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta tuotteelta, mutta tosiaan itse käyttäisin tätä ehkä vain talvisin kun huulet tarvitsee jotain lisäbuustia :--D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tää oli kyllä mielenkiintoinen ja vaatii enemmän kokeilua! Talvella tää on varmasti ässätuote :-D

      Poista
  2. Tämmöstä vois olla tosi kiva kokeilla etenkin talvella kun mun huulet kuivuu aina niin kauheesti :)

    https://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, talvella nää ois kyllä melkoinen pelastus <3

      Poista
  3. Näitä oon miettiny ja himoinnu jonkun aikaa :D Ois kiva päästä kokeilemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulispa näitä Suomeenkin ihan kivijalkakauppoihin myyntiin! :)

      Poista
  4. Mielenkiintosia nää huulimaskit! Jos tulee suomessa vastaan niin pitää kyllä testata!

    https://simplylovingstyles.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä, kannattaa! Mä menen myös ostamaan lisää, jos jostain vaan löytyisi :)

      Poista
  5. Oi onpa söpössä pakkauksessa ♥ Mielenkiintoinen ja varmasti kokeilisin, jos jossain tulisi vastaan :)

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ihania ja pakkauksen sisältökään ei yhtään pöllömpi! :)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.