Sometauko ohi!

Moikka! Jopa pitkästä aikaa. Kaksi viikkoa sitten olen avannut Bloggeria viimeksi ja tein pienen päätöksen olla päivittämättä sosiaalista mediaa ja keskittyä hetken johonkin muuhun. Kyllä mä olen snäppiä ja Instaa selaillut epäsäännöllisesti, mutta kaikkien somejen käyttö vähentyi huomattavasti. Täähän tavallaan kuului mun kesän ämpärilistaan myös, että vietä someton päivä. Uskon sen kyllä onnistuneen ja mikä hienointa oli oikeasti tärkeä irrottautua ''nettimaailmasta'' ja keskittyä ympärillä olevaan elämään. Kyllä mä voisin suositella itsekullekin pientä somebreikkiä! :-
Toisaalta täällä on ollut melkoista hulinaa pari viikkoa, joten ei sitä edes ole ehtinyt ottamaan puhelinta kouraan. Porissa vietettiin Jazz-viikkoa ja meillä töissä olikin aikamoista hulinaa välillä. Yövuorot sekoittivat mun elämänrytmin kyllä täysin ja nyt yritän sitä vieläkin korjailla.. Että pitikin pitää vapaapäivinä sitä rytmiä yllä. Nyt mä olen takaisin, eikä kukaan mua pysty pysäyttämään! Halusin vain kertoa teille tämän ja että nyt lähtee vähän tutumpi postausrytmi taas käyntiin. 

Mitä teille kuuluu ja onko teillä erityisiä postaustoiveita, olen kuulolla <3 

2 kommenttia

  1. Sometauko on kyllä varmasti itsekullekin silloin tällöin paikallaan! Omaanikin kesän bucket listiin kuuluu someton päivä - vielä se on jäänyt tekemättä mutta ehtiihän sen tässä vaikka heinäkuun aikana vielä ruksailemaan pois listalta :)

    https://fiiaelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin! Ehdottomasti vaan somet, joksikin päiväksi nurkkaan :-)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.