Toukokuun kuulumisia

Moikka, tällä viikolla onkin sitten paluu tänne ja vitsit oon kaipaillut jo kirjoittamista kovasti! Parin viikon päästä onneksi alkaa kesäloma ja luvassa on kaikkea kivaa lähiviikkojen aikana. Aloitetaan tällaisella peruskuulumisilla, koska ei oo tullut höpöteltyä pitkiin aikoihin. Summataan siis muutaman viime viikon tekemiset yhteen :-)
- Mä olen nyt neljättä viikkoa harjoittelussa, mutta olen tajunnut kyllä, että tämä paikka ei ole minua varten ja koen, etten ole päässyt tarpeeksi näyttämään mun vahvuuksia ja olemaan oma itseni. Muuten sellaiset käytännön jutut harkassa sujuu hyvin. Kuitenkin tsemppaan vielä ensi viikon ja yritän antaa parhaani vähäisellä motivaatiolla.

- Mä olen viettänyt mun 21-vuotis synttäreitä! Tosin ei me kyllä mitään juhlittu ja lahjaksi itse itselleni ostin sen yhteisen matkan Rodokselle. Kauheeta taas vanheta, no ei kai :-D

- Ärsyyntynyt siitepölystä... Jokakeväinen riesa, vaikka söisi allergialääkkeitä. Jatkuvaa niistämistä siis kestetty jo hetki. Tänään pitääkin mennä hakemaan kostuttavia silmätippoja, jotta en hiero kuivia silmiäni jatkuvasti. Mä myös melkein sain kevätflunssan, mutta ainoa mikä yltyi pahaksi oli yskä, jota on kestetty tässä jo parisen viikkoa.
- Mä olin tyttöporukan kanssa maaseutumatkalla Forssassa. Tybyille vaan terkut, kuitenkin luette tätä <3 Oli hauska nähdä mesta, jota koulukaveri on hehkuttanut koko vuoden pöljillä jutuillaan. Nautittiin keväisistä ilmoista, viinistä, hyvästä seurasta ja vähän bilettämisestäkin.

- Ollut television orja! On tullut aika taas päättää kaikki kevään reality-sarjat ja muut hupaisat ohjelmat. Tietysti myös Euroviisut tuli katsottua, mutta tänä vuonna ei noussut mitään ultimaattista suosikkia, mutta tyytyväinen olen silti Portugalin voitosta. 

- Palannut osa-aikatöihin, mä pidin pientä paussia edellisen harjoittelun aikana, mutta nyt päätin olla myös samaan aikaan töissä. Kyllä sitten kesälomalla ehtii hengähtämään oikein kunnolla.
- Nauttinut keväästä! Ihanaa, kun vihdoin on hieman lämpimämpää ja aurinko on näyttäytynyt useammin, että kop-kop vaan.. Rakastan puihin tulevia lehtiä ja sitä että luonto herää eloon ja sitä vehreyttä.

- Shoppaillut, mulla on oikeasti jokin kummallinen ostoskausi menossa, mutta nyt kaupoissa on ollut älyttömän ihania vaatteita myynnissä.
Mitäs te olette puuhailleet? :-)

2 kommenttia

  1. Tosi kaunis oot tossa vikassa kuvassa!! ♥ Ihania juttuja sulla tässä muutenkin, kuulostaa kivalle :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.