Huhtikuun suosikit

Moikka! Toivottavasti teidän kaikkien vappu sujui loistokkaasti ja pääsitte syömään mahan täydeltä munkkeja ja juomaan simaa. Huomasin, etten pitkään aikaan ole listannut mun kuukauden suosikkeja ja nyt olisikin niiden aika. Toisaalta, kun on löytänyt itselleen mieluiset tuotteet arkeen, ei uusia tule niin paljoa hankittua. Onneksi huhtikuussa oli monta kivaa erilaista juttua.
Lumene - Nordic Nude voidemainen korostaja  Aivan ihana uusi highlighter meikkipussiin muiden kaltaistensa joukkoon. Tästä lähtee just sopivasti, ei liikaa korostusta iholle ja tämä on ihanan kultaisen sävyinen. Ei jätä yhtään tahmaiseksi, vaikka niin voisi luulla. Täyskymppi!
 Korvakorut  Mä olin jo hetkeksi unohtanut korvakorujen olemassaolon kokonaan. Onneksi mun korvareiät ei mee umpeen, vaikka niissä ei pitäisi puoleen vuoteen koruja. Nyt näin kevään tullessa oon tykännyt pienistä korviksista, jotka tuo kivaa pirteyttä kasvojen muotoon ja tyyliin ylipäätään. Saatoin innostua Ginassa yksi päivä, kun korut olivat niin hyvässä tarjouksessa..
 Skam  Mä oon niin jäljessä tämän sarjan kanssa. Muut ovat hehkuttaneet tätä jo useamman kuukauden ja mä sain vasta pari viikkoa sitten alotettua tän. En todellakaan oo pettynyt tähän sarjaan, vaan jäin kyllä koukkuun. Onneksi on ollut kiireinen aikataulu, niin en ole ehtinyt vielä kaikkia jaksoja kahmimaan.
 Alkava kevät  Okei, kevääseen on tullut muutaman kerran takapakkia, mutta kyllä mä silti oon fiiliksissä sen tulosta. Ulkona oli tänäänkin niin lämmin ja pärjäsi jopa hetken ilman takkia oikein mainiosti. Mä en jaksa odottaa, että puut alkavat kunnolla vihertämään <3 Nyt puihin oli jo tullut pieniä silmuja!
Bloggers' Inspiration Day  Kattilahallilla Indiedaysin järjestämä tapahtuma oli tänä vuonna kyllä todella onnistunut, oli mahtava päästä tutustumaan aivan ihaniin yrityksiin, mutta eteenkin aivan loistaviin blogityttöihin, joiden kanssa täytettiin masut hyvällä brunssilla ennen tapahtumaa.
Kukkakuosi  Mä oon niin innoissani kaikista kirkkaista väreistä ja kukkakuosista vaatteissa nyt. Mä oon jopa ostanut tänä keväänä enemmän punaisia vaatteita vaatekaappiin kuin koskaan ikinä ennen. Jotenkin tää kevät on saanut mun pään näköjään ihan sekaisin. 

Mitä teidän kevään suosikkeihin on kuulunut?

14 kommenttia

  1. Skam on niin huippu hyvä sarja! :') Ihanaa toukokuun alkua Emmi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä, ärsyttää vaan kun Sanan jaksot tulee yksitellen :-D Kiitos samoin Jenna <3

      Poista
  2. Paljon samoja suosikkeja kun mitä mun listalta löytyis😊 Miten mä oonkin unohtanu testata tota highlighteria😱

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, ihan mahtavaa siis! Toi on ihan jumalainen, testaa äkkiä <3

      Poista
  3. Aivan ihania korviksia. Oon iteki innostunu ny tosi paljon kukkakuosista sekä kirkkaista väreistä :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tosi kivoja ja lähti vähän lapasesta.. Kevät on siis ilmiselvästi täällä <3

      Poista
  4. Toi lumene on munkin uus suosikki! Sain sen kyllä vaaleimmassa sävyssä mikä on must tosi kiva niin saan parhaiten korostettuu kasvojen korkeimpia kohtia :-) Noi muutkin sun suosikit on kivoja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaalein sävykin on varmasti tosi ihana, tällä saa semmosta tosi luonnollista jälkeä <3 Kiitos!

      Poista
  5. Oi tuosta Lumenen highlighterista en oo kuullutkaan mutta vaikuttaa aivan ihanalta tuotteelta! Skam on kans niin hyvä sarja ♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On aivan ihana ja Skam on ihan liia koukuttava .. :-D

      Poista
  6. Kiva postaus! Tykkään lukee paljo tällasii postauksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, täytyy toteutella lisää siis <3

      Poista
  7. Tuota uutta highlighteria pitääkin testata, jos olisi parempi, kuin nykyinen. Kiva postaus muutenkin! :)

    https://odessaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi! Kannattaa, kokeilemalla löytää itselleen aina parhaan :-)

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.