LATELY X6

Mulla olikin kertynyt pitkästä aikaa muutama sekalainen kuva kameran rullalle, joten tulin purkamaan niitä tänne teille. Aika arkisilla meinigeillä mennään näissä kuvissa, mutta eipähän mun elämässä oo mitään ihmeellistä viime viikkoina tapahtunutkaan. Let's go!
 Pääsykoepänttäyksen viimeinen viikko alkaa ensi viikolla ja mulla on ihan törkeä kiire lukea ne artikkelit/kirjat loppuun ja toivon, että ehdin myös vähän kertaamaan. Onneksi kaikki on edes käyty kerran jotenkuten läpi ja parista lyhkäsemmästä artikkelista on saatu muistiinpanotkin kirjoitettua. Mennään sitten yleissivistyksellä niihin kokeisiin..
 Oon päässyt nyt jo tutustumaan näihin NYX-tuotteisiin melko hyvin ja mä olen syvästi vaikuttunut. Eikä tässä enää ole mun kaikki ostokset, vaan olen jo käynyt hamstrailemassa lisää juttuja itselleni ja kaikille meikkituotteille on tullut oikeasti käyttöä, eikä mikään ole jäänyt toistaiseksi meikkipussin pohjalle,
 Aivan ihanaa, kun on saanut nauttia ainakin osittain aurinkoisista päivistä. Ihanaa, kun ulkona alkaa vihertämään oikein kunnolla ja kesä saapuu ♥ Mulla on ainakin mieliala parantunut ihan tolkuttomasti näin kevään koittaessa. Entäs teillä? Ootteko ihan innoissanne näistä valoisista päivistä ja keväästä?
 Tekaisin eilen meille oreosuklaajuustokakun! Ei olla vielä kyllä päästy maistamaan tätä, mutta 'taikina' oli ainakin ihan järjettömän hyvää. Onneksi kohta pääsee korkkaamaan tämän! Uskon, että makunystyrät pääsevät nauttimaan ihan kunnolla tästä herkusta. 
Mulla on nyt joku ihmefetissi, että kotona on pakko olla kukkia tai jotain kasveja koristeena. Kukat ja kasvit siis ehdottomasti luovat ihanan tunteen kotiin. Meillä nää kuolee kyllä aika nopeaan, koska mä en ole missään nimessä mikään viherpeukalo. Mut hei, onhan nää ihan pirun kauniita. 

Mitä teille kuuluu ja mitä olette puuhanneet viime päivinä? 

8 kommenttia

  1. Aivan ihana postaus! Itsekin rakastan että on kukkia tai kasveja koristeena, tuovat tietynlaista fresheyttä kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Ne tuo just sellaisen kotitunteen! ♥

      Poista
  2. Oi että kakku näyttää todella hyvältä, tosin en ole koskaan maistanut Oreoita :) Tänne kuuluu mahtavaa, kevättä on rinnassa ja juokseminen on ihan eri maata kuin talvella – tosin tänään jopa täälä Turussa satoi räntää :O Toivottavasti vappuna on nätti sää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Eeva! Aika samantyylisiä Dominoiden kanssa ja ihana kuulla, että hyvin menee sielläkin :)♥

      Poista
  3. Ihana fiilistelypostaus!! Tsemppiä pääsykoelukemiseen & voi vitsi toi on hyvännäköinen toi sun kakku :o

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. omnomnom toi kakku näyttää taivaalliselta :D! ja voi miten kauniita kukkia ♥♥

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.