April via Snapchat

Tässä kuussa tuntuu siltä, että oon snäpännyt jotenkin ennätyksellisen vähän, mikä on järin ihmeellistä. Teidän onneksi näitä kuvia oli kuitenkin kertynyt yllättävän paljon,  jotta saadaan tämäkin postaus tänne vielä tänään julkaistua.  Mennään siis katsomaan, mitä mun huhtikuun arkeen kuului ja mitä sitä sitten tulikin oikein tehtyä. 
 1. Torerossa lounaalla, siellä on ihan loistava salaattipöytä aina, sekä ihan loistavat lämpimät ruuat. 2. Musta on tullut kahvinlitkijä aamuisin! 3. Blogin puolella luettiin mm. mun omista hyvistä puolista ja vahvuuksista. 
 4. Hellooo, it is meee! 5. Petra's Cafeessa juustokakulla ♥ 6. Moi! 
 7. Mulle on nykyään luksusta lakata kynnet, no nyt sain lakata edes muutamaksi päiväksi ja ihanan korallin värisellä vielä! 8. Töiden jälkeen iloisena! 9. Minun pieeeeni rakas Osku oli hoidossa ♥
 10. Yks lempparileffoista, minkäköhän takia? Heh! 11. Ei jumaliste noita Snapchatin filttereitä :D 12. Pääsykoemateriaalin lukemista ja muistiinpanojen duunaamista!
 13. NYX-meikit on rakkautta ♥ 14. Uudet ja mun ensimmäiset Niket ja niiin hyvät jalassa! 15. Kiva kuva meitsistä..
 16. Ostin myös uudet Converset itelleni! Niin hyvät ja käytännölliset. 17. Menkää katsomaan, aina uus jakso lempparisarjasta perjantaisin! 18. Oon nykyään ihan jumalattoman hidas aamuisin laittautumaan, mutta toisaalta on kiva panostaa omaan naamaansa!
 19. Uudestaan lounaalla Torerossa! 20. &21. Paadippadi :D
 22. Taas mä! 23. Oreosuklaajuustokakkua, oli aika pirun herkkua! 24. No olihan näistä meikeistä pakko hehkuttaa myös tänne blogiinkin, eikä se tule loppumaan varmaankaan vielä..
 25. & 26. & 27. Helsinkiin lähdin meidän uuteen kotikotiin ja sitten siellä satoikin vaan seuraava päivä ja suunnitelmat menee pilalle. Sohvamajoitus toistaiseksi, remontin keskellä. 
28. Matkaeväät, ennen kotiin lähtöä. 29. Heihei koti ♥ 30. Ekaa kertaa testasin ja sitten totesin tuon olevan todella hyvää, vaikka vähän ehkä hintavaa olikin!

Mikä fiilis jäi mun huhtikuusta, mitä teille kuuluu ja mitä olette puuhanneet? Oliko teillä huhtikuussa kohokohtia :-)

6 kommenttia

  1. Ihana postaus Emmi! Hitsi, NYXin meikit vois tulla tännekin, edes Vaasaan että sais käydä sieltä ostelemassa heh... :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja kuvia sulla snapissa :) Nuot juustokakut petrasissa on kyllä aina tosi herkullisia ♥

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi en tiennyt et Orphan Blackista on tullut uusia jaksoja!! Äkkiä kattomaan!
    NYX:in meikit on aivat ihania, mäki oon käyny jo rohmuumassa niitä :D

    http://jadehope00.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sieltä niitä löytyy pikkuhiljaa! :-D niin on ihan parhaita ♥

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.