Puoliksi punainen

Mulla oli täällä eilen illalla melkoinen hiustenvärjäys projekti.. Loppuenlopuksi värjäsin ja kuivasin hiuksiani yhteensä yli kolme tuntia ja hiukset sai kivasti rasittua siinä illan mittaan. Ensin värjäsin tuttuun tyyliin juurikasvun tummalla hiusvärillä pois ja tuli taas hiukset päähän, enkä näyttänyt kaljulta enää! Sen jälkeen kuivailin hiuksia ja latvoihin laitoin vaalennusaineen suurin piirtein tuohon leukarajaan asti. Mun hiuksista lähti yllättävän hyvin väri, muutamaan kohtaan jäi sitä tummanruskeaa ja vähän keskiruskeaa, mutta tosi vaaleanruskeaksi lähti kokonaisuudessaan ja muutaman ihan vaaleankin kohdan sain tehtyä! 
Lopuksi sävytin hiukset tällä Biozellin color maskilla ja tällä kertaa laitoin tuota punaista, mutta aion kyllä testata tuota liilaakin, kun tää punainen vaan kuluu ensin tästä pois! Tämä on siis hoitavaa sävytettä, jonka annetaan vaikuttaa n.5 min ja väri on kiinni hiuksessa. Tämän pitäisi kulua pois 6-8 pesun aikana, jollain vähän nopeammin ja jollain vähän hitaammin. Parhaiten tää tarttuu vaaleeseen hiukseen, jota on värjätty. 
Tälläinen lopputulos! Vähän jäi tollasia vaaleita kohtia sävytteen jälkeen, mutta sitä voi koittaa parantaa sitten, kun yrittää ylläpitää sävyä samalla Biozellin aineella. Mä kyllä tykkään tästä punaisesta kovasti, eteenkin kun oon haaveillut punaisesta hiusväristä jo pitkään.

Mitä mieltä ootte? Ootteko te testanneet näitä? :)

20 kommenttia

  1. Ihana! Mulla onkin latvoissa sitä biozellin night skyta eli tummansinistä, tää väri on ainakin pysyny hyvin - toisaalta sininen on yleensäkin sellainen, ettei se meinas lähteä pois :D

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna! Se sininen on kuulemma todella pigmenttistä, joten en ihmettele jos ei meinaa lähteä :D

      Poista
  2. Mulla on ollut käytössä noita biozellin värejä, mutta ne ei jostain syystä halua tarttua mun hiuksiin kunnolla. Nyt vaihdoin suosiolla sitten suoraväreihin ja parturista lykättiin käteen joku "Fantasy Colorgloss" merkkinen putelin käteen. On toistaiseksi ajanut asiansa ihan hyvin. Pulitin siitä kampaamossa 15€, eli hieman tyyriimpää on kun tuo Colormask, mutta kyllä tää tuntuu kestävänkin pidempään käytössä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo luin myös, että joillekin nämä eivät olleet tarttunut hiuksiin kunnolla! :/ Mutta hyvä, jos on löytynyt sopivat tuotteet värjäilyyn!

      Poista
  3. Näistä tuli kyllä tosi kivat!! Ylipäätään koska tykkään punasista hiuksista ja toimii tolleen latvoissakin hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän arvasin et tykkäisit! Niin mustakin toimii kivasti tää latvoihin :)

      Poista
  4. Näistä tuli tosi kivat! Mäkin oon kokeilla Colormaskia siinä harmaassa sävyssä ihan vaan sen takia, että saisin hiuksista enemmän tuhkanvaaleet, mut se ei kyllä tartu mun hiuksiin yhtään... :-D Tuo punainen kyllä näyttää tarttuvan paljon paremmin!

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! En tiedä miksei nää tartu kaikkien hiuksiin :(

      Poista
  5. Tuli tosi nätit hiukset!

    VastaaPoista
  6. Ompas kyllä kivan näköiset!! :)

    VastaaPoista
  7. Näyttää tosi kivalta! :) Mä ite käytän paljon Color maskia, ihan paras tuote! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina ja hyvä jos on positiivisia kokemuksia sielläkin! :)

      Poista
  8. Kylläpäs tuli kiva lopputulos!! :) mä oon testannut sitä raspberryä, vaaleaan tukkaan laitoin latvaan ns. Dipit viime kesän lopulla. Se oli mukava piristys! Kului kyllä rumasti pois, ihan loppuvaiheilla latvassa oli jopa vihreitä sävähteitä, kun pinkki oli kokonaan poissa.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heli Katariina! Voi kauhea, toivottavasti näistä ei jäisi mitään vihreitä raitoja :D

      Poista
  9. Näyttää kyllä hyvältä!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.