Unelmien asu- postaussarja

Oon miettinyt jo jonkin aikaa, että olisi kiva pistää jotain postaussarjaa tänne blogin puolelle vihdosta viimein pystyyn. No muodista kun kiinnostunut oon, niin miksen kokoaisi näitä mun kollaaseja eräänlaiseen postaussarjaan. Tästä syntyikin sitten tämä loistoidea, enkä toistaiseksi kovin moneen vastaavaan postaussarjaan ole törmännyt, vaikka yksittäisiä asukollaaseja näkeekin silloin tällöin. Polyvore on ihan mieletön paikka, koska voit luoda just sellasia kollaaseja, kun itse haluat ja kyllä muuten löytyy vaatetta ja muuta asustetta ihan riittävästi sieltä näiden luontiin. Onko siellä ruudun toisella puolella yhtä koukuttuneita Polyvoren käyttäjiä kuin mä täällä? :D

Unelmien asu- postaussarjaan tulee asuja, joita mä itse pukisin erittäin mielelläni päälle, mutta myös asuja, jotka kiehtovat mua mielettömästi. Haluan muistuttaa, että nämä asut ovat mun mielipiteeseen ja tyyliin perustuneita, eikä välttämättä teidän. Enkä todellakaan väitä olevani minkäänlainen tyyliguru. Toivon kuitenkin, että nämä tulevat kollaasit miellyttäisivät mahdollisimman monen mieltä! Näitä tulee ihan yhtä epäsäännöllisen säännöllisesti kuin kaikkia muitakin postauksia. Koitan aina perustella miksi valitsen jonkun tuotteen ja, että mistä kaupasta se on peräisin tai mistä se on vielä mahdollista saada! 
The daily look
Tässä tulee ensimmäinen asu, jonka olen koonnut tänne. Tää asu on ihan päivittäiskäyttöön ja voi vitsi, kun omistais tollaset vetimet niin olisi varmasti päällä usein tämä asu. Mun ehdoton rakkaus on tuo takki, koska se on vaan ihan älyttömän söpö, mutta sopisi moneen asuun. Tämän tyylisiä takkeja olen nähnyt ainakin Gina Tricotilla ja H&M. Mä myös haluaisin kovasti omaan vaatekaappiini nahkahanskat ja nää olisivat ihan älyttömän nätit. Perus t-paita ja farkut on klassikko yhdistelmä ja yksinkertainen laukku kruunaa kokonaisuuden. Värikkyyttä asuun saisi räväkällä punaisella huulipunalla. Tää koko asu sopii kaupungille, kouluun, kahvitteluun ja jopa jonkin työasuksi. Mä tykkään, entä te? 

8 kommenttia

  1. Tosi kiva asukokonaisuus Emmi, mäki tykkään! Ja täällä toinenki polyvoren käyttäjä :--D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asukokonaisuus! Oma lemppari tosta asusta on kyllä toi laukku. :)
    Onneksi törmäsin sun blogiin, sillä pääsit mun lukulistalle! Sait siis samalla uuden lukijan. :)

    http://pinjansilmin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana! Ja tervetuloa lueskelemaan ♥

      Poista
  3. Kiva idea! Ja hyvännäköinen toi kollaasi, varsinkin saappaat näyttää ihanilta! :) Ja toinen polyvoreaddikti ilmoittautuu täältä xd

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Todella kivannäköinen asu! Ihana toi takki <3 Sulla on tosi hyvä tyyli :)

    http://loikkivat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minea, minäkin rakastuin tuohon takkiin! ♥

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.