GOLDEN GLOBE - TOP 5

Tänään aamulla iltapäivälehtiä tuijotellessani en voinut olla huomaamatta, kuinka Golden Globen- asuja ja voittajia hehkutettiin. Uteliaisuudestani kaivoin sitten kunnon valokuvagallerian esille ja ajattelin esitellä mun viisi lempparityyliä gaalasta ja punaiselta matolta. Muistakaa myös, että nämä ovat mun omia mielipiteitä ja te voitte tykätä aivan eri asioista kuin minä. Mun mielestä gaalan pukuloisto oli jälleen kerran aivan mahtavaa ja näitä tyylejä oli todella vaikea valita vain viisi. Joo poikkean myös ehkä vähän mukavuusalueeltani, mutta itsensä haastaminen on aina mukavaa. Kertokaa ehdottomasti myös teidän suosikkinne asuista ja mitä mieltä olitte tästä postauksesta!

J E N N I F E R  L O P E Z
(John Shearer/Getty Images)

A M Y  A D A M S
 (John Shearer/Getty Images)

J E N N I F E R  L A W R E N C E
 (John Shearer/Getty Images)

L I L Y  J A M E S
(John Shearer/Getty Images)

J E N N A  D E W A N  T A T U M
(John Shearer/Getty Images)

6 kommenttia

  1. Tuo Jennifer Lawrencen puku on positiivisella tavalla erikoinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mutta sopii myös erittäin hyvin kantajalleen :)

      Poista
  2. Viimeinen ehdottomasti mun lemppari näistä! Tosi upea mekko sekä jos en väärin nää niin noi taskut tuossa mekossa tosi ihana yksityiskohta. Channing Tatumia unohtamatta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun henkilökohtainen lemppari myös, varmaan koska voisin itsekin pukea sen! Nuo taskut ovat kyllä ihanat!!

      Poista
  3. Upeita mekkoja :)! Oma lempparini on varmaankin tuo Jenna Dewan Tatumin mekko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ei vitsit meillä on siis sama suosikki ♥

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.