10 FAKTAA MINUSTA

Ajattelin, että ois ehkä oikeasti hyödyllistä kertoa musta enemmän, kun lukijoita ja kävijöitä on sivuilla enemmän. Päätin sitten koota tällaisen faktapostauksen itsestäni. 
1, Oon vihdoin päättänyt, mitä mä haluan tulevaisuudessa tehdä ja miksi haluan opiskella. Haen syksyllä sairaanhoitajaksi ja mahdollisesti myöhemmässä tulevaisuudessa haluan opiskella itseni terveydenhoitajaksi tai kätilöksi. Mutta tällä hetkellä haluan ehdottomasti opiskella sairaanhoitajan ammatin. Olen aina ollut kovin ihmisläheinen ja tiennyt haluavani työskennellä ihmisten parissa, mutta ihmisten auttaminen tekee tästä vielä parempaa :)

2. Rakastan suklaata ylikaiken, en voisi oikeesti elää ilman suklaata. Voin väittää, että aina kaupasta lähtiessä lähtee suklaapatukka mukaan. Enkä mä sitä ahmi hullusti, mutta pienet määräthän on aina hyvästä ;)

3. Oon huono ryhtymään asioihin. Esimerkiksi kokeisiin lukeminen ja siivouksen aloittaminen aivan kauheeta kuraa, mutta kun saan homman aloitettua niin hoidan jutut hyvin ja nopeasti. Yleensä vielä keksin miljoona muuta asiaa, mitä pitää tehdä, ettei mun vaan tarvitse tehdä mitään tylsempää hommaa. Tää on mulla kyllä melkein ihan päivittäistä.. Onko muillakin aloittamisen vaikeus?
4. Rakastan matkustamista ♥ Kun olin pieni me matkusteltiin 1-2 kertaa vuodessa, mutta nyt ei ole ollut rahaa matkustaa kovinkaan pitkälle. Tähtäimessä ois kyllä lähteä valloittamaan jotain mannerta lähiaikoina, katsotaan saanko kerättyä rahaa. 

5. Oon puhelinaddikti ja paha sellainen, aina on pakko päästä Instaan selaamaan kuvia, katsomaan Whatsapp-viestit ja lukemaan uusimmat uutiset. En siedä jos mulla ei ole puhelimessa akkua, mut onneksi tätä tapahtuu enää harvoin. Mulla on aina puhelin mukana ja en kyllä varmaan selviäis ilman sitä, jos ei oo ihan pakko. Pitäis päästä tästä addiktista eroon. 

6. Tarkistan aina kotoa lähtiessä, että mulla on aina mukana puhelin, avaimet ja rahapussi. Oon viime aikoina unohtanut mm. rahapussin Erikin autoon ja panikoinut, että missä ihmeessä se on. Joskus olin lahjakas hukkaamaan avaimia, joten tää on tärkein asia tarkistaa. En kestä odottaa ulkona, jos oon unohtanut avaimet ja kukaan ei ole kotona.

7.  Valitsen mielummin viikonloppuna rauhallisen koti-illan Erikin kanssa kuin lähden bilettämään. Oon viikonloppuisin myös niin väsynyt, etten edes jaksaisi lähteä
8. Oon romantiikko, koska rakkaus on vaan niiiin ihanaa :D Kaikki ällösöpö on niin ihanaa, rakkausleffat, söpöilyt poikaystävän kanssa ja kaikki romanttinen ♥

9. Rakastan välillä olla yksin ja mieluiten silloin käyn kiertämässä kirpputoreja omassa rauhassa tekemässä hyviä löytöjä. Eli mä oon myös kirppishullu ja sillä säästää mielettömästi.

10. Rakastan ylikaiken tuoreita mansikoita ja mustikoita, mutta en siedä niitä jäätelömakuina enkä myöskään jugurtteina. Aivan hirveitä.. Jäisenäkin menee vain smoothien joukossa :D
Mitäs tykkäsitte? Haluaisitteko tulevaisuudessa lisää faktoja minusta? :)


6 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus! <3 Pystyin samaistumaan moneen kohtaan! :)

    VastaaPoista
  2. Sun postauksia lukiessa tulee semmoinen fiilis, ettet ikinä saa kuvailtua kunnolla, kun nytkin näytti vähän siltä, että blogi oli bannerin, sivussa olevan kuvan ja postauksen perusteella täynnä sun omaa naamaa, ja kaikki kuvat vieläpä otettu sisällä samassa paikassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, yritän korjailla asiaa, jos näin on sun mielestä :) mutta omasta mielestä harvoin on pelkkää omaa naamaa esillä. Joo ja toi on sisällä ainoa paikka missä on luonnonvaloa valkosta vasten päivällä. Mielelläni laittaisin ulkoa kuvia eri miljöössä, mutta harvemmin mulla on ketään siihen aikaan saatavissa, koska vuorotyöt :) Mut tän idea oli nimenomaan 10 faktaa minusta, niin loogisesti ajattelin, että omaa naamaa kehiin :)

      Poista
  3. Mäki oon ihan liian riippuvainen mun kännykästä. Pitäs pitää oikeesti viikon sometauko. Välillä tuntuu, että sitä luuria pitää olla vilkuilemassa 5min välein, kuin rasittavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Kamalan huono tapa, pakko alkaa vierottautumaan :D

      Poista

Otan vastaan ehdotuksia, mielipiteitä, ruusuja ja risuja ♥ Kuitenkaan minun ei tarvitse omassa blogissani julkaista ilkeitä kommentteja, jotka eivät ole asiallisia.